Sider


fredag den 17. december 2010

Topshop udsalg (graviditetstøj)

Topshops udsalg er så småt ved at starte. Af en eller anden grund har de det med at snige udsalg i gang, lige nu er der lagt graviditetstøj ind. Det er egentlig meget smart at købe sådan noget tøj på udsalg, når man ikke skal bruge så længe(ikke at jeg overhoved overvejer at købe sådan noget pt! Hvis der lige sad noget familie og læste med og troede det). Som sagt er det et snigerudsalg, så selvom du som mig  ikke lige skal købe graviditetstøj, så er det nok smart at holde øje. Priserne under er i pund. Hov og forresten hej :) jeg har været syg de seneste par dage og har generelt travlt, så bloggen kører lidt på halvt blus, men jeg blogger, når jeg har tid og overskud, for lysten er bestemt ikke væk.


Billeder fra topshop.com

5 kommentarer:

  1. Men hvor ku' man dog være flot gravid i det tøj der :)
    Der er dog mange MANGE år endnu til det bliver aktuelt for mit vedkommende..

    michellesmodeslam.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg klikker mig ind på Topshops udsalg dagligt, for jeg har også bemærket de sniger nye varer ind i kategorien ;)

    SvarSlet
  3. Nu har jeg ikke ligefrem brug for graviditetstøj, men ej hvor ville det være skønt hvis priserne på billedet var DKK. Desværre bliver det nok aldrig så billigt ;)

    SvarSlet
  4. nogengange tænker jeg om man virkelig ikke kan bruge graviditets tøj selv om man ikke har en kæmpe mave. ville gerne ligge 50 kr for den kappe, bare lige for at prøve!!

    SvarSlet
  5. Michelle: ja det er jo godt at vide :)

    Guapizimo: Ja, det er bare så dumt, for når de så sender udsalgsmailen ud d. 26. så er alle de gode ting væk.

    Julie: ja det kunne være godt ;)

    Just another... Som der står så er priserne i pund så det er nok mere omkring 450kr. Men ellers tror jeg godt, man ville kune bruge kappen selvom man ikke var gravid.

    - Vibeke

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.