Sider


fredag den 21. januar 2011

Dagens høst fra H&M

Så fik jeg fik næsten brugt mine julegavekort til H&M. Jeg skulle hente hjertekjolen og den prikkede nederdel, som jeg fik lagt til side i går. Det var hjertekjolen er var årsag til min besøg i diverse H&M'er i begge ender af landet i går. Jeg har kigget på den mange gange og overvejede for kort siden at købe den online til 60kr, men så kom der en skindnederdel i vejen, heldigvis, for nu var den der så til 30kr (sat ned fra 199kr) og jeg kunne bruge min gavekort. Den prikkede nederdel har jeg købt en gang før til 100kr, men jeg fortrød og den røg tilbage. Da jeg så en i går til en halvtreller blev den også lagt til side og kom med hjem i dag, den er altså fin. Handskerne var sat ned til en tyver (fra 179kr) og kom i brug med det samme (hvordan kan man vågne til sol og blå himmel og så stå op til tåge og rimfrost?).  I alt i alt blev der i dag sparet 577kr.  

Jeg købte også noget der ikke var på tilbud, selvom det er svært i disse udsalgstider. Bodyen hang nemlig og lokkede med sit fine mønster og sin fine pris på 79,95kr, det var lige sådan noget jeg stod og manglede, perfekt! Den er især fin til min nye skindnederdel, som I kan se på senere.

6 kommentarer:

  1. Jeg misunder dig virkelig dine køb!! Du er så vanvittigt god til at binde skønne billige ting. Ihhh altså :-)
    Men kunne virkelig godt se mig selv i den skønne kjole til sommer. Kan du huske hvor du så dem i Kbh? Jeg skal bruge en 38-40 hvis du også husker de størrelser der er tilbage :-)

    SvarSlet
  2. Julie: Altså, de har jo ikke kostet så meget, og hvis man leder kan man stadig finde alle tingene ;) Men... Min kjole er en str 40, og den kunne jeg ihvertfald ikke finde i hverken galleri k, den store på amager torv eller den på kultorvet, så der ville jeg nok ikke lede. Jeg kan huske, der var en str 38 i galleri k. Det er forresten divided, så den er en smule lille i det.

    - Vibeke

    SvarSlet
  3. Tak fordi du giver dig tid til at svare :-)

    SvarSlet
  4. Det var så lidt :) Jeg har desværre ikke været så god til på det seneste...

    - Vibeke

    SvarSlet
  5. Åh den hjertekjole er så fin, og prisen er jo lige til at overkomme Desværre kunne min krop overhovedet ikke med materialet, jeg dur bare ikke til polyester :(

    SvarSlet
  6. i would def wear all of them!!!!
    Nice picks!!!!

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.