Sider


lørdag den 29. januar 2011

Hjemme???

Jeg aner overhovedet ikke, hvor hjem er lige nu. I dag tog jeg fra Århus, og jeg kommer kun tilbage for at pakke tingene sammen og gøre lejligheden flytteklar. Så egentlig er Århus ikke hjemme mere, det skal jeg godt nok lige vænne mig til, jeg tror heller ikke, jeg helt har fattet det. Lige nu bor jeg så hos mine forældre, indtil vores nye lejlighed er gjort i stand. Men selvom jeg har boet her i ca 20år og sidder på mit gamle væresle, så føles det heller ikke som hjemme, og den nye lejlighed er slet ikke hjemme endnu. Jeg føler mig godt nok lidt rodløs. Det hjalp dog lidt at der var fine roser til mig, da jeg kom hjem til mine forældre, og nu hvor jeg sætter mine ting på plads, føles det mere rigtigt. Derudover er vores nye lejlighed kun fem opgange væk fra mine forældre, så jeg skal i det mindste ikke et helt nyt sted hen, når  vi endelig flytter.

Tasken jeg bestilte fra Asos lå og ventede på mig hos mine forældre, den er super fin og helt fantasketisk til de ca. 130kr den kostede. Kup! Pigen på billedet er for resten mig, så nu ved I, hvordan jeg ser ud ;) Eller nu har jeg så fået brunt hår, grønne øjne, fregner og er blevet 22år ældre, så det er måske så meget sagt. Nu står den bare afslapning hele aftenen, det har jeg også brug for, det har været en laaang dag. Jeg håber I har en god weekend.


4 kommentarer:

  1. Nej hvor er du bare kær på det billede altså! Kan godt forstå du er rodløs, det tror jeg de fleste ville være.. Håber du snart slår rødderne ned igen :-) I øvrigt er tasken da super fin, det må jeg sige! Den kan jeg rigtig godt lide!

    MichellesModeslam.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hehe tak, jeg synes også selv, det er et ret sødt billede :)og tak, det håber jeg! Jeg er også vild med tasken, den er lige som jeg forventede :)

    - Vibeke

    SvarSlet
  3. hIHIHI - jeg kan næsten ikk kende dig på det billed :) skønt du er kommet herover og god arbejdslyst med lejligheden :)

    SvarSlet
  4. Pernille: nej jeg var sød dengang ;) mange tak, det er stadig helt uvirkeligt! :)

    - Vibeke

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.