Sider


torsdag den 3. marts 2011

30 for 30: Dag 11

Okay okay okay, det er jo en helt igennem dårlig idé at kobinere 30 for 30 med kæmpe flytning, specielt hvis man lige smider sygdom oveni. Jeg er jo håbløs bagefter nu, jeg har fulgt reglerne de fleste dage, men jeg har ikke været så god til at tage billeder (dem må jeg rekonstruere), og så har der jo været dage, hvor jeg har boet i grimme joggingbukser :( Jeg har regnet mig sammen ti,l at jeg reelt er nået til dag 22 i dag.  Nedenstående er fra i lørdags, hvor jeg var til min storesøsters fødselsdag, det er altså meget rart at sådan noget ikke betyder en hel weekend tur og 500+ til DSB, som det jo gjorde indtil fornyligt. 

Det er forresten helt slut med Århus nu, søndag til tirsdag var vi derovre og gøre rent og have flyttesyn. Det er altså lidt trist, men vi har heldigvis aftalt, at vi skal en smuttur derover en weekend for at sige rigtig farvel, det glæder jeg mig allerede til.

Og så må I undskylde, at jeg ikke har svaret på kommentarer, min samvittighed er helt sort på det punkt, jeg sætter virkelig pris på dem.

Dagens pris =728,90kr [Skindnederdel (Mads Nørgaard) 420kr - Bluse (H&M) 69,95kr - Cardigan (H&M) 179kr - Strømpebukser (H&M) 29,95kr - Halskæde (DIY) 20kr- Armbånd (H&M) 10kr ]



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.