Sider


lørdag den 16. april 2011

Nye køb (og gamle)

Jeg har ikke fået vist de seneste køb, faktisk er jeg ret bagud, for det ene er fra engang i marts. Det er en draperet nederdel fra Monki til 160kr (første billede nede i venstre hjørne). Ellers er det køb fra 1. april fra American Apparel, der jo havde sit 1. aprilsudsalg. Det var altså ikke en aprilsnar, så forleden kom der en sort a-form nederdel, en tætsidende navy nederdel, en rød t-shirt, en legalize LA t-shirt, og et par meget fine strømpebukser med små prikker. Desuden er der en rød nederdel magen til den navy på vej altsammen til ca 80 kr! Det varmer jo i mit discountlivhjerte, oprindeligt var der jo for over 1200kr. Jeg er specielt glad for den sorte nederdel, den er virkelig pæn, og jeg har ikke nogen nederdel i det snit. I kommer nok til at se den i aktion snart. Strømpebukserne overraskede, de virker rigtig lækre. Resten er rimelig meget som AA nu er.

Jakken og sweateren er fra Topshops udsalg til 60kr hver. Igen - billigt billigt. Jeg har faktisk kun shoppet for ca 200kr i dette år (altså mit eget lille regnskabs år fra 1. april), men jeg har godt nok fået meget for det (jeg har faktisk sparet næten 2000kr). Jakken er med to slags perler, den er lidt lille i det, men den skal nok blive brugt. Den er god til at dresse lidt op med. Swaeteren har jeg allerede på, og jeg regner med at få brugt meget i påsken, når jeg tager i sommerhus. Egentlig har jeg også fået et par pailletshorts og et par ruskindsshorts, men sidstenævnte var der en stor kuglepensstreg på og førstnævnte manglede flere pailletter, ikke cool Topshop. De har fået en vred mail og så skal det bare retur.


Billeder : mig samt americanapparel.com

4 kommentarer:

  1. Nøj hvor er jeg misundelig for den jakke. Jeg har ledt sådan efter den, og så er det sgu surt den har været så meget på tilbud. Hvis du en dag vil sælge står jeg gerne klar.

    SvarSlet
  2. Jeg er SÅ glad for, at jeg forsøgte mig med AA's aprilsnar, jeg har også fået tøj for næsten ingen penge :) Som jeg normalt har været for nærig til :D

    SvarSlet
  3. Malene: ja det kan jeg godt forstå, prøv evt at kigge onsdag og fredag morgen, det kan være den dukker op :)Ellers skal jeg nok sige til ;)

    June: ja lige præcis :)

    - Vibeke

    SvarSlet
  4. Fin blog (og fint navn) du har :)

    Øv - synes jeg oftere og oftere oplever problemer med Topshop - dog mest varer der mangler, selvom man har modtaget en bekræftelse. Har netop modtaget en bestilling med én ud af 6 varer jeg havde bestilt. Det er bare så skuffende, når man nu har gået og glædet sig over sine gode fund..

    Må jeg spørge om du har et trick til at sende varer retur? Synes altid jeg kommer af med flere hundrede kroner når jeg skal returnere til England. :(

    - Vibeke K

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.