Sider


lørdag den 16. april 2011

Ugens budgetfund: Rå flade læderstøvler

Ja, jeg er lige to dage bagud, men her er ugens budgetfund. Det er et på rå flade læderstøver fra Dorothy Perkins til £20 (før £65), derudover er det 25% på alt med koden DPVIPD til og med i morgen, og så er de jo nede i £15 (knap 130kr). Jeg tror, jeg ville bruge dem til at køre grunge-looket helt ud eller sammen med sarte sommerkjoler her til foråret, det kunne være ret cool. Find dem her.

Billeder fra dorothyperkins.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.