Sider


søndag den 26. juni 2011

Bryllup

I går blev min dejlige veninde Mormor gift og der var et helt fantastisk bryllup. Jeg fik selvfølgelig slet ikke taget nogle billeder, og outfitbilledet er fra klokken fire i morges, men sådan går det jo når man er optaget af øjeblikket. Mormor er den første af mine veninder, der bliver gift, og hun har sat standarden højt; det var en smuk dag og en brag af en fest. Tillykke til Mormor og Hollænderen!

I dag står den på min nevøs fødselsdag, og jeg er selvfølgelig vågnet to timer for tidligt, det er jo ikke fordi jeg er udhvilet efter fem timer, men sådan er det at være a-menneske. Eftersom der blev skålet og danset en del i går, satser jeg at kunne finde en rolig plads i hjørnet. Det er forresten ikke første, gang jeg har tømmermænd eller søvnmangel til min nevøs fødselsdag, den falder nemlig altid sammen med åbningen af Roskilde festival, så jeg har  flere år ligget i kø hele natten holdt vågen af øl og fest og så taget indtil København over middag og spist lagkage og sunget fødselsdagsdag. Sikke en konktrast forresten, før var det Roskilde og nu er det bryllup...  


3 kommentarer:

  1. Hold da op en smuk kjole :) Du ser super ud, selvom billedet er taget klokken fire om natten :D

    SvarSlet
  2. Hvor ser du bare godt ud! SÅ lækkert outfit!

    SvarSlet
  3. Tak skal I have begge to, I er så søde :)

    - Vibeke

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.