Sider


mandag den 13. juni 2011

Discountliv-udflugt: Kvium udstilling

Jeg ville have skrevet noget med, at hvis man ikke havde penge til sjov og ballede så kunne man tage til Kastrup for at se Kvium udstillingen på Kastrupgaardsamlingen med nye værker fra 2009-2011 i bl.a. akvarel. Men der er bare ikke så meget sjov og ballade over Kvium, og jeg vil jo nødig skuffe jer. Til gengæld laver han nogle vildt interessante og til tider ret uhyggelige billeder, og dem vil jeg helt klar anbefale jer at se. Han har forresten selv sagt at det er kunst - ikke glidecreme, hvilket man vist rolig kan give ham ret i. Udstillingen er gratis, medmindre man som mig køber kataloget (hvor billederne her er fra) og metro samt 2a og 5a kører næsten lige der til. Det er sidste dag d. 19. juni, så man skal nok skynde sig lidt, man kunne fx tage afsted i dag, hvor de har åbent fra 14-17. Der er forresten også billig kaffe og kage i cafeen :)

Hvad? Kvium udstilling
Hvor? Kastrupgaardsamlingen (Kastrupvej 399)
Hvor meget? Gratis entre
Hvordan? Metro til Kastrup st eller bus 2a og 5a 
Hvornår? Tirs-søn 14-17, Ons 14-20. Mandag lukket (dog åbent 2.pinsedag). Frem til d.19.6.


3 kommentarer:

  1. Kunne man købe plakater derude, Vibeke?

    SvarSlet
  2. Jeg fik ikke lige set om der var andre, men udstillingsplakaten (med "double dance", første billede under punktet "aktuel udstillin"g på hjemmesiden), koster 30kr :)

    - Vibeke

    SvarSlet
  3. Wow, det en med rotten er pænt freaky. Den slags siger mig ikke så meget, men det er nu nogle ok fede billeder alligevel :)

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.