Sider


mandag den 13. juni 2011

Klædt på til Jordnes undergang

Hehe, ja i går var kæresten og jeg nemlig inde og se Lars von Triers Melancholia. Nu er det ikke så længe siden, at vi var inde og se The Tree of Life (der vandt de gyldne palmer), som jeg synes er forfærdelig dårlig og kunstfilmenes svar på en Nik og Jay sang, kliche på kliche på kliche og set i det lys, så synes jeg, at Melancholia er en forrygende og ikke mindst action packed film. Men hvis man ser bort fra konkurrenten, Tree of Life, så synes jeg "bare", det var en okay film, sidste halvdel var ret god, men første del var noget irriterende. Det var dog interessant at se en anderledes dommedags film end dem man er vant til, også selvom der stadig var nogle af de typiske elementer (biler der ikke vil starte), og slutnigen var ret spændende.

Kjole H&M - Læderjakke Barney's originals - Taske Gina Trikot - Ballerinaer Zara

2 kommentarer:

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.