Sider


lørdag den 18. juni 2011

Udsalgskøb

Åh så er nedtællingen til overskud, mere blogging og sommerferie for alvor begyndt. På onsdag er eksamensdag, og torsdag, fredag og lørdag kommer den til at stå på bryllup. Min gode veninder Mormor skal jo giftes med sin hollænder og nu er det pludselig kun en uge væk. Nå men jeg har fejret min snarlige sommerferie med lidt udsalgskøb, som jeg for resten synes er ret farvekoordinerede?

På første billede er det en lille clutch fra Zara. Jeg kiggede efter den tidligere, men der var den udsolgt,  i dag spottede jeg dog lige en gemt væk mellem nogle sko. Den var kun sat 100kr ned til 199kr, hvilket jeg egentligt synes er en lidt kedelig rabat, men jeg var bare glad for at finde den, og jeg har jo stadig sparet 100kr

Andet og tredje billede er fra H&M. Jeg havde jo gemt små 500kr i gavekort fra min fødselsdag til udsalget og indtil videre er der røget 100kr på bælter. Knudebæltet har jeg i en mørkere udgave, så det hapsede jeg med det samme da jeg så det til en halvtreller og så snuppede jeg lige to bælter i samme farver til samme pris. Beggene ting kostede før 179kr, så det er en lidt mere fornuftig udsalgspris.

Tasken er bare sjov, og så er den et typisk eksempel på hvordan jeg shopper i H&M, jeg kan nemlig ofte godt se om en ting, jeg vil have, sælger hurtigt eller om der kommer til at være masser tilbage, når vi når til udsalget og hvis det sidste er tilfældet, så venter jeg bare, og giver 50kr i setedet for 129kr. Kjolen var det eneste jeg ikke lige havde luret på før, men den er behagelig, sidder godt og stod også i 50kr, så den kom med hjem, og skal nok også komme med til Wien, når jeg skal på ferie om nogle ugers tid.




7 kommentarer:

  1. Haha, jeg elsker den kysse munds taske!

    Jeg er dybt misundelig på Zara clutchen, åh hvor vil jeg gerne ha en leo clutch!!!! :(

    Gode køb :) du er sgu en sej udsalgs-jæger! ;)

    SvarSlet
  2. Den der clutch ville jeg gerne eje, håber jeg kan finde den under udsalget i Spanien!

    SvarSlet
  3. Sikke nogle fine ting du har shoppet :)

    SvarSlet
  4. fine ting :) jeg gør mig også i at vurdere hvorvidt tingene mon sælger, og hvis jeg ved de ikke gør, så venter jeg gerne.

    SvarSlet
  5. Michelle: ja, den er så sjov :) og jeg er også super glad for jeg fandt clutchen, det var nemlig en jagt ;)

    Julie: Jeg er helt enig ;)

    Guapizimo: Jeg krudser fingre for du får fat i den :)

    Emilie: jeg er også godt tilfreds med høsten.

    Betina: Ingen grund til at bruge flere penge end nødvendig :)

    J'adore: Tak :)

    - Vibeke

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.