Sider


tirsdag den 21. juni 2011

Versace + H&M og Topshop udsalg

Ja, næste designsamarbejde med H&M bliver Versace. Jeg er godt nok lidt spændt på, hvordan det tøj mon kommer til at se ud. Som altid er det lidt ambivalent med sådan nogle samarbejder, for det ender jo ofte med en smule skuffende designs, hysteri og tøj der bliver sat ned en fem uger efter, men jeg er da optimisktisk indtil andet kommer frem. Tøjet kommer d. 17 november og så kommer der en ekstra kollektion fra Donatella d. 19 januar.

Når jeg lige er i gang med at blogge, så er Topshops udsalg så småt startet, det hele er ikke lagt ud, men sko er fx, så jeg vil anbefale lige at kigge forbi deres udsalg, hvis du har kig på nogle.

Nu vil jeg smutte tilbage til eksamenslæsningen.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.