Sider


onsdag den 24. august 2011

20% rabat på udsalget hos Asos

Ja med koden EKSTRA20 får man yderligere 20% rabat på udsalgsvarerne hos Asos. Det gælder kun nogle dage og har også været i gang i et par dage, så det kan være man skal skynde sig lidt. Jeg har næsten lige valgt et par ting, som jeg syntes var gode køb, men her kommer et par mere.

Det er forresten min gode gamle historie om mit uheld med udsalg. Jeg havde et godt øje til læderhalskæden, men jeg var fornuftig og lod den være, så en gang i sidste uge kom Asos så med en rabatkode på 10% på udsalget og jeg var igen frk. fornuftig og lod den være. Og ja, nu er der så 20% rabat, men den er altså stadig ikke min, for jeg valgte at købe et par vinterstøvler i stedet. Vinterstøvler står nemlig på listen over ting jeg mangler, det gør sort læderhalskæde ikke, men de var stadig med 20% rabat ;)

Læderkrave £15 £5 £4  - Læderclutch med blomster £65 £25 £20 - Paul & Joe neglelak £15 £8,75 £7 - Læderhalskæde £40 £12 £9,60 - Armbånd £15 £4,50 £3,60 - Ruskindssko £40 £16 £12,80 - Hvid lædertaske £45 £13 £10,40

Billeder fra asos.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.