Sider


søndag den 28. august 2011

Langsom...

Nej hvor er jeg bar kommet helt ud af min blogge rytme, øv. Billedet nedenunder er jo snart ved at være gammelt (mener det er fra forrige mandag!). For tiden er jeg på jagt efter overdele, gerne nogle basistoppe af en slags, men jeg er ret kræsen, så nu er jeg begyndt at se på de få, jeg har, som jeg faktisk synes om. Den ene er min sort og sølv stribede bluse fra Nørgaaard på strøget. Jeg kan huske, jeg så den i et modemagasin (jeg tror næsten, jeg stadig har det et sted oppe hos mine forældre?), i en collage som virkelig talte til mig. Der var faktisk også et the Strokes album i collagen som jeg også købte (dog ikke fordi den var med dér). Blusen er over 5 år gammel for måske endda 6-7år, og den holder sig stadig fin. Nederdelen er forresten fra det villde 1. april udsalg hos American Apparel.

Dagens pris = 322,95kr  [Bluse (Nørgaard på Strøget) 225kr - Nederdel (American Apparel) ca. 13kr - Strøbpebukser (H&M) 69,95 -  Halskæde (DIY) ca 15kr]



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.