Sider


søndag den 16. oktober 2011

Projekt lejlighed dag 2

Ja, de lejlighedsindlæg er vist mere til mig selv end jer, for det er ret dejligt at kunne se, at der sker noget. Vi er stadig i nedrivningsfasen, men allerede i morgen skal vi i gang med rydde lidt op (nogen der står og mangler nogle 3,5m - 4,2m lange uhøvlede brædder med masser af søm i?), det bliver rart.  I går blev loftet i gangen revet ned og det samme blev skabet i soveværelset. Og så blev der selvfølgelig fjernet noget tapet, der er jo 3-4 lag næsten alle steder(eller ikke mere), hvilket også er grunden til det skal ned, for væggene ville ikke blive pæne, hvis vi bare malede dem.  I dag skal vi skille petroleumsovnen ad, mosaikkerne over den skal forhåbentlig ned, det sidste tapet skal væk, og så skal vi gøre klar til at køre brædder og skabet på genbrugsstation. Jeg håber jeres søndagsplaner er lidt hyggeligere.

PS. Det er jo ikke rigtig dag 2, men dag 2 ud af de 9 dage hvor vi har ferie og skal lave lejlighed.




1 kommentar:

  1. Sikke et projekt :-) - men man siger at det skal være skidt før det bliver godt igen. God arbejdslyst!!

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.