Sider


torsdag den 29. december 2011

Før/efter på det store DIY projekt

Når man er i gang med at sætte lejlighed i stand, kommer man nemt til at glemme de ting, man er færdige med fx petroleumsovenen, og så er det rart med nogle før og efter billeder. Nu er vi så noget så langt, at vi snart kan glemme de blændede døre, for i dag fik de første gang med sandspartel. Jeg synes virkelig, der er sket en stor forandring. Vi er selvfølgelig ikke færdige endnu, væggen skal slibes og have en gang mere og slibes igen, før der skal væv på, men det vildt at det er en stor hele overflade nu og ikke to døre, der skal blændes. Jep når jeg ikke laver glimmer DIY, laver jeg sandspartel DIY ;)






2 kommentarer:

  1. Hej Vibeke. :-)

    Må jeg spørge dig, hvordan du slører dit ansigt på dine billeder? Jeg kan slet ikke hitte ud af, hvordan du gør. Eneste muligheder jeg ser i paint er at lave en sort cirkel der dækker, eller at sløre det ud med en tus-funktion.

    Håber du vil hjælpe. :-)

    Vh
    Michelle

    SvarSlet
  2. Hej Michelle :)

    Jeg bruger programmet gimp (Gnu Image Manipulation Program), som man kan få gratis, hvor der er en"udtværingspensel", prøv at google det, den er et godt program :)

    - Vibeke

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.