Sider


lørdag den 3. december 2011

God service

Selvom denne blog handler meget om discountliv og hvordan man får mest muligt for pengene, så elsker jeg god service, og jeg synes faktisk ikke at pris og service nødvendigvis hænger sammen. Nogle gange handler det bare om at smile og sige tingene på en pæn måde. Nå men i går stødte jeg på så god service, at jeg synes det fortjener lidt omtale på bloggen. Det er egentlig inde for et område jeg ikke ellers ikke beskæftiger mig med nemlig: babyudstyr! Men min dejlige veninde Solsikken bliver jo nogens mor om halvanden måned, og derfor var min anden veninde mormor og jeg ude at købe gaver til hende i går. Vi købte bl.a. en pusletaske til hende (som hun blev rigtig glad for), og efter en forfærdelig tur i baby sam  torsdags, fandt vi en fin en på nettet hos Babygear.dk. Vi var lidt i tidspres i forhold til at bestille over nettet, men heldigvis kunne man selv afhente sin ordre ved deres lager, så vi ringede dertil for at høre, om det var muligt og så fik vi fat i en super flink dame, der sagde at vi bare kunne komme og se på de forskellige pusletasker og "prøve" dem. Som sagt så gjort, fredag traskede Mormor og jeg til industriområde ved Tårnby, og hvor vi fik set på pusletasker og fik super vejledning. Jeg elsker, når mennesker kan fortælle begejstret om ting - selv pulsetasker. De var bare så venlige og på ingen måde sælgertyper, alligevel fik man lyst til at købe det hele. Der var bare så meget fokus på god service og jeg har helt sikkert tænkt mig at besøge webshoppen (og deres lager) næste gang, der er en gravid veninde, der skal have en gave. Og hermed er tippet også givet videre (Det var forresten denne taske Solsikken fik, hvis der er nogen der mangler inspiration)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.