Sider


søndag den 15. januar 2012

En ret stor ting

Forleden skrev jeg, at jeg havde set verdens mest nuttede baby, og i fredags fik jeg så også lov til at holde ham. Han hedder Mathias og han var kun to dage gammel. Jeg ved godt, I sidder nogle derude og mener, at verdens mest nuttede baby er en anden end Mathias, men eftersom Mathias' mor er min bedste veninde Solsikken, er jeg ret sikker på, at I tager fejl ;) Første gang jeg mødte Mathias var han kun fire timer gammel, jeg mødte nemlig ham og hans forældre, lige da de var kommet hjem fra hospitalet, og jeg gik og storsmilede resten af dagen. Det er ret stort når ens veninde får et barn, specielt når man er så tætte som Solsikken og jeg er. Jeg er ret spændt på, hvem Mathias bliver, jeg har jo allerede verdens sejeste nevø, som bliver ti år til sommer, og så er der jo Pernilles søde og ikke mindst sjove William, som jo er blevet en stor dreng på to år. For ikke at glemme min kusines to dejlige drenge! Er der forresten nogen, der kan se et mønster?

Ps. Hvis kusine Mia læser med, så har jeg selv absolut ingen planer om at få børn i nær fremtid!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.