Sider


torsdag den 12. januar 2012

Nye ruskindsstøvler

I dag har været lidt mærkelig - det indeholdte bl.a. et billedet af verdens mest nuttede baby (som jeg fortæller mere om i morgen), en halv time i regnvej og blæst, forargelse, snak med politiet, et stort stykke trøsteflødeskumskage og nye sko. Det bedste var helt klart at prøve de nye sko, jeg havde hentet på posthuset. Mere om dem senere, først en lille opsang til alle de mennesker, der bare gik forbi den stakkels mand, der lå og havde tydelige problemer i starten af Jagtvej omkring middag. Man skal fandme have travlt for ikke at hjælpe et andet menneske! Det kan godt være at han ikke var særlig tiltalende, men hvis det var en gammel dame, så havde de fleste sgu nok stoppet og hjulpet. Nå men jeg fik ringet til politiet og ventede indtil de kom og tog ham med - thumps up til den stilladsarbejder, der hjalp til sidst :) 

Og så til de nye støvler, de er fra H&M og købt på udsalg online, og så er de helt fantastiske. Ruskindet er rigtig pænt, og de er så nemme at gå i, vi skal nok blive rigtig gode venner. Jeg er ret imponeret over dem. Jeg har tænkt mig både at bruge dem til jeans og mine mange fine kjoler og nederdele - det skal bare lige lade være med at regne ;)


2 kommentarer:

  1. Waw, de er så flotte! Ligner slet ikke sådan et par "billige" sko fra H&M. :)

    Sikke en voldsom dag det lyder til at du har haft. :)

    SvarSlet
  2. Michelle: Nej, det synes jeg heller ikke, det er rart når det går den vej :)

    Ja, det gik i hvertfald ikke efter planen.

    - Vibeke

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.