Sider


fredag den 6. marts 2009

Når mode frastøder

Der er mange der er helt vilde med de brede skuldre, som man bl.a. har set hos Balmain men også hos fx Balenciaga og Nina Ricci . Jeg har på intet tidspunkt være vild med dette look, nok fordi at skuldre er mit svage punkt. Jeg synes mine er for brede og har ikke lyst til at fremhæve dem. Men i det sidste stykke tid har jeg været decideret frastødt af dem ,og jeg har lige fundet ud af hvorfor: Det minder mig om Lillebror fra Riget.
Jeg har ikke kunne få nogle ordentlige billeder, men jeg håber de her giver et indtryk af det. Jeg mener ikke at mode skal være smukt, men her går det galt for mig.


fra style.com




fra style.com





Ps. Tror I forresten at designerne har set Riget?

1 kommentar:

  1. haha :D jeg har også været knap så vild med de markante skulderpuder, og er hundrede på jeg ville elske balmain's nye kollektion en milliard gange mere (end jeg allerede gør) hvis de havde undladt dem :)

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.