Sider


lørdag den 7. marts 2009

Seneste køb

Seneste køb er en fantasitsk buksedragt fra H&M. Jeg havde besluttet, at jeg ville have en buksedragt her til foråret og sommeren, men jeg var slet ikke gået i gang med at lede. Da jeg så var i H&M i dag, hang den bare der i det perfekte snit og til kun 249kr! Hurra! Den eneste ulempe ved den er, at den er lidt gennemsigtig, men det må kunne ordnes med nogle leggings og en lille top. Jeg er ihvertfald forelsket. Jeg undskylder på forhånd billederne, jeg var ikke den store fotograf idag, men jeg er også lidt syg. Der kommer forresten et billede af buksedragten på senere, når jeg orker at tage den på, og ikke føler mig så syg.




Derudover fandt jeg nogle ting, som jeg også gerne ville have haft med hjem, men jeg var fornuftig (og kedelig) og lod være. Først var der kjolen fra H&M til 349kr, som var med i Eurowoman bare i aqua i stedet for koral. Koral var lidt for stæk i farven til min hud. Jeg er helt vild med den, men kender jeg mig selv, så kommer jeg ikke til at bruge den særlig meget, da den er lige fin nok til hverdagsbrug. Den er set i trendafdelingen på Lilletorv i Århus og modsat den i koral, var der en del tilbage.





Anden ting, der gerne måtte have været med hjem, var denne kæde også fra H&M til 98kr. Jeg tror den er perfekt til lige at peppe en t-shirt op , lige som man har set det på catwalken. Jeg købte den ikke, fordi jeg egentlig ikke skulle bruge penge i dag. Den går nok ikke nogen steder.




Sidste ting var disse sko fra Deichmann til 199kr. Jeg tror, de kunne være fantastiske til foråret.

7 kommentarer:

  1. Hey Vibeke :)
    I hvilken afdeling købte du buksedragten?

    SvarSlet
  2. Tak for tippet om kjolen. Så den netop i Eurowoman, men er ikke sååå glad for den der fesne farve. Lad os se. ;o)

    SvarSlet
  3. @ Anonym: Hej :) Buksedragten var bare fra den almindelige h&m afdeling, hvis man sige det. (altså ikke trend eller divided). Hvis du bor i Århus var der mange tilbage i Brunns.

    @Beam: Jeg synes den var så fin, billedet er ikke retfærdigt, den var meget finere.

    - Vibeke

    SvarSlet
  4. Ok, jeg må lure på den næste gang. Har i forvejen en fin mintgrøn nederdel, hvor prismærket først blev klippet af i dag, så....eller nej, den er faktisk mere lyseblå, så jeg må hellere kigge nærmere på den der sag. Haha.

    Tak for en god blog i øvrigt. Du er også ret glad for HM kan jeg se. ;o)

    SvarSlet
  5. Hehe, ja det er jeg. Jeg synes faktisk, at de er blevet rigtig gode de sidste par år. Før i tiden var det mere kedeligt. Da jeg var yngre kunne jeg aldrig finde noget, nu består 70% af mit klædeskab af H&M...
    Ih mange tak, det varmer :)

    - Vibeke

    SvarSlet
  6. Tak for det, jeg vil smutte en tur i Bruuns ;)
    Også mange tak for en super god blog med tips til ting, man faktisk har råd til at købe - og ikke blot lade sig inspirere fra :)

    Eva

    SvarSlet
  7. Jeg håber du får fat i dem :) Åh, jeg kan slet ikke tåle at få ros, jeg rødmer helt. Mange tak, det var jo det, der var meningen.

    - Vibeke

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.