Sider


søndag den 31. maj 2009

Første gang...

... jeg blev helt vild med nitter, var, da jeg så dette billede i Cover nr. 26 (september 2007). Jeg har før godt kunne lide dem, men for mig var det her på en helt ny måde. Jeg synes, det ser super fedt ud med nitterne i plamager som på billedet. Det minder mig lidt om en robot, hvor man kan se metallet igennem. Det er designeren EGR, der står bag, og du kan se lidt flere billeder her.

Jeg drømmer stadig om sådan nogle bukser, eller måske top med pyramidenitter på albuerne eller skuldrene eller ned over brystet. Det kunne være, at man skulle kaste sig ud i et DIY, jeg tror desværre, at det vil tage så lang tid, at nitter vil hænge en ud af halsen, når man er færdig.


billede cover.dk

2 kommentarer:

  1. Hej!! :)

    Woow, det er fedt det der billede!
    Måske man skulle kaste sig ud i at sætte nogle nitter på sine gamle bukser?? ;)

    FLot blog!
    ***NIcklas
    http://my-clothing-blog.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Hej :)

    Mange tak. Jeg har også siddet mange gange og overvejet det DIY projekt, men jeg har vist ikke tiden.

    - Vibeke

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.