Sider


mandag den 25. maj 2009

Så vil jeg meget hellere have...


billeder fra mrjet.dk - elgiganten.dk- theoutnet.com - eastwine.dk - topshop.com - strawberrynet.com


Jeg læste i dag, at call me relancerer nokia 8800 Gold arte, som kommer til at koste ca 8800kr. Det er en luksusmobil i guld og læder til alle de danskere, som har fået flere penge mellem hænderne. Og så er det jeg tænker, "jeg vil meget hellere have":

- en weekendtur til London med tre overnatninger på 4-stjernet hotel (3006kr),
- en netbook (1899kr),
- lyserød champagne (377kr),
- en kjole fra Topshop (40£) ,
- sko (173,40£)
- og parfume ( 450kr) fra Marc Jacobs
- og en nokia 7610 supernova (1299)

i alt 8850kr.

Hvad ville du helst have?

Forresten kunne jeg da godt trænge til lidt luksus :)

5 kommentarer:

  1. kjolen er flot! den tager jeg. hvem, ja undskyld mig, gider også give 8800 for en telefon ..

    SvarSlet
  2. Men den er jo i guld!;) Nej, jeg forstår det heller ikke... Jeg er også tæt på at snuppe den kjole.

    - Vibeke

    SvarSlet
  3. Tager London, helt klart!
    Just for the record, hvem er de der danskere der har fået flere penge mellem hænderne?
    Vil gerne i byen med dem på fredag..

    SvarSlet
  4. Ha ha, ja der kan man bare se. Jeg snupper helt klart også ALT det andet, tænks sig at bruge så mange penge på en telefon?!

    SvarSlet
  5. @Fuglen: Ja, de måtte gerne give en omgang ;)

    @Anne H: Hvis den nu så bare kunne noget helt vildt, men det er ikke rigtig tilfældet. Nej, jeg forstår det ikke.

    - Vibeke

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.