Sider


lørdag den 23. maj 2009

Seneste køb+ spot

Seneste køb er et rødt plastikarmbånd til 435kr.

En smule dyrt, hvis ikke det var fordi, det gav adgang til spotfestivallen. Jeg har desværre ikke fået brugt det så meget, som jeg ville endnu ,da jeg havde det rigtig dårligt i går. Til gengæld var jeg så heldig, at jeg fik set Oh land sammen med Lyngby-Tårbæk symfoniorkester i torsdags. Det var en hel fantastisk oplevelse. Der var så meget styrke i Nanna Øland, og det hele gik op i en højere enhed. Jeg fik kuldegysninger flere gange. Jeg bliver nødt til at kaste nogle mønter efter hendes album. Bagefter var der When Saints Go Machine, som var okay, jeg synes at forsangerens påtagethed og selvoptagethed ødelægger en del af oplevelsen; hvem står på scene med hænderne i lommerne på sin jakke? Og hvem har en lukket jakke/frakke på? Men det var ikke dårligt, og der var faktisk flere numre, der kunne fungere rigtig godt på et dansegulv (med eller uden vokal). Lyset var også ret godt.


I dag vil jeg proppe nogle panodiler og noget viljestyrke i mig og så ind og se nogle koncerter. Jeg har blandt andet Balstyrko og Choir of Young Believers i kikkerten. Kæresten har weekendvagt, og jeg har ikke lige fået fat i nogen, så jeg tager alene af sted, hvilket godt kan være lidt mærkeligt, men på Roskilde har jeg også været alene til koncerter, og det var helt fint.

Andre der har taget alene til koncert? Og hvad skal folk se på spot i dag?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.