Sider


tirsdag den 2. juni 2009

Denne uge

Denne ugen bliver noget anderledes end normalt, og jeg kommer nok ikke til at blogge så meget både pga. tidsmangel og mangel på internet. I dag smutter jeg til København, i aften skal jeg til Friis&Co blog event, det bliver nok sjovt, jeg glæder mig lidt til at se nogle af de andre bloggere. Og så håber jeg at jeg kan opmuntre min søde veninde, der lige har måtte aflive sin hund. Desuden håber jeg, at jeg kan få slukket min shoppelyst (selvom jeg ikke skal købe noget).


Onsdag skal jeg se tre af mine veninder. Vi har kendt hinanden siden 1. klasse og holder stadig sammen når der er tid. Derudover er den ene af veninderne blevet gravid, og jeg glæder mig meget til se hende og høre om det hele.


Torsdag tager jeg i sommerhus med min familie. Det ligger nede i nærheden af Møn, og der er rigtig dejligt. Jeg har nok ikke noget internet torsdag til søndag aften, men jeg skal se, om jeg ikke kan lave et par indlæg i forvejen.


Nu vil jeg hoppe på et tog til København og lave projekt på vejen. Jeg håber, I får nydt det gode vejre, mens det er der.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.