Sider


søndag den 7. juni 2009

På en sydhavsø

De seneste dage har jeg befundet mig på en lille ø i syddanmark. Det har været rent luksusferie i mine forældres sommerhus. Jeg har fået hjemmelavet æblemost fra havens træer, nyopgravede kartofler, pebermakrel fra det lille røgeri, bøffer fra køer, der har græsset på øen, rabarbertærte og fantastiske søde danske jordbær. Så har jeg gået ture, ligget i solen, siddet indenfor og hørt haglen på taget, mens jeg skrev opgave, spillet ludo med min søster, svoger og nevø, været i Stege og spist på Støberiet (helt klart stedet at spise hvis man er i Stege for resten), fodret lam og så har jeg slappet rigtig meget af og været sammen med familien. Nu er jeg endelig hjemme i Århus, og jeg har en masse indlæg, jeg skal skrive, for der er en masse, som jeg gerne vil fortælle om.






4 kommentarer:

  1. Er slet ikke misundelig :P

    SvarSlet
  2. Hehe, det regnede jo også.. Nej okay, det var fantastisk. Men det var også tiltrængt.

    - Vibeke

    SvarSlet
  3. Åhr, det ser bare vildt idyllisk ud.. Ren Morten Korch.. :-)

    SvarSlet
  4. Det er også meget idyllisk, det eneste negative er turisterne...

    - Vibeke

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.