Sider


mandag den 22. juni 2009

Seneste køb + pingvin

Der var lige tid til lidt overspringshandling under projektskrivningen, hvilket resulterede i de berømte fake læderbukser fra H&M. De var sat ned med 70% og kostede derfor kun 90kr. Jeg elsker kombinationen af gavekort og udsalg! Jeg kan ikke lige vise et billede på, for de er simpelthen for varme, men jeg tror, de bliver rigtig gode til efteråret og vinter.


I går havde min kæreste og jeg seksårsdag, hvilket vi bl.a. andet fejrede i zoologisk have. Det var en rigtig dejlig og hyggelig dag, og jeg svæver stadig rundt på en lyserød sky. I zoologisk have så vi bl.a. pingvinerne, som faktisk var utrolig opmærksomhedskrævende, det var noget af et show, så nu kommer der også lige en på bloggen. Jeg var meget tæt på at tage en med hjem...

5 kommentarer:

  1. 90 kr. synes jeg er noget af et scoop! Tror også de bliver gode til efteråret og vinteren.

    /Maria

    PS: Elsker også pingviner!

    SvarSlet
  2. Super køb og et af et scoop. Jeg har dem selv og synes de sidder super godt og vil være perfekt til efterår og vinter.

    SvarSlet
  3. uh kan godt forstå du var ved at snuppe en med hjem, det er jeg også hver gang jeg er i zoo. Elsker pingviner, de er nogle sjove skabninger... :)

    SvarSlet
  4. Ih, et fantastisk scoop med de bukser! Jeg har selv overvejet dem tidligere, og til dén pris er jeg da helt overbevist! Hvilken H&M købte du dem i, og var der flere tilbage? Er der ellers andre som er stødt på dem i H&M for nylig på udsalg, og i så fald hvor? Jeg er MEGET interesseret :-)

    SvarSlet
  5. Maria+Chau: hehe, I er vist begge enige (også med mig)

    Debbie: Ja, de er nogle sjove skabninger, jeg tror altså jeg prøver næste gang ;)

    Anonym: Jeg købte dem i Frederiksberg centret(københavn), jeg tror jeg tog det sidste par i str 40, men der var flere i str 42, ellers må de næsen også være at finde i andre. Det var godt gemt for resten. God jagt :)

    - Vibeke

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.