Sider


tirsdag den 25. august 2009

Seneste køb og seneste besættelse

Jeg har ikke huller i ørerne, jeg ved egentlig ikke hvorfor. Måske skyldes det, at da jeg var lille (måske 9år) havde lånt en magnetørering af en veninde, hendes mor foreslog, at jeg sagde, at jeg havde fået hul i øret. God idé tænkte jeg og forventede, at min mor blev sur eller i det mindste overrasket. Hendes eneste reaktion var at spørge, hvornår jeg skulle have hul i det andet øre. Så meget for det oprør...


Nå, men jeg har ikke huller i ørene og har aldrig gået op i øreringe, for mig har clipsøreringe mindet for meget om firserne (engang var firserne en dårlig ting). Men da jeg har tænkt mig at udnytte alt mit sorte tøj her til efteråret og vinter, synes jeg der skal lidt glamour til, for at det ikke bliver for dystert, og helt tilfældigt stødte jeg ind i øreringene.


Nu er jeg blevet ret vild med vintage øreringe (med clip eller screw back) gerne med rhinsten, og det bliver ikke dårligere af, at de ser lidt gamle ud (at stenene fx er guldnede lidt). Indtil videre har jeg købt disse tre par. Det første er købt på etsy.com og de to andre på ebay. Jeg mener, at de ca har kostet ca 40kr for det første par og ca. 50kr samlet for de to andre. Jeg kan godt mærke på mig selv, at øreringe bliver noget, jeg kommer til at samle på








3 kommentarer:

  1. Er især vild med det sidste par. Godt køb! :-)
    Malene

    ' Hvis du skulle have lyst til, at se mit "dagens køb" mm.
    www.i-shop-a-lot.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Mine egne yndlings er det første par, men jeg er rigtig glad for dem alle tre

    - Vibeke

    SvarSlet
  3. De er da skønne :) især det sidste par ;)

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.