Sider


tirsdag den 29. september 2009

I dag tørklæde igen...

Da jeg pakkede var syntes jeg at det var lidt i overkanten at pakke to halstørklæder, men nu da jeg har ondt i halsen og går med dem hele tiden, kunne jeg godt have brugt nogle flere. I dag har jeg det lilla på fra Friis&Co, men jeg har forsøgt at binde det lidt anderledes for at få lidt forandring. Ellers er det grå strømpebukser fra H&M. Sort kjole med lomme også fra H&M og et stort armbånd jeg har arvet fra min gamle nabo.


Jeg har været ovre hos min veninde Solsikken i dag, hun bor lige ovre på den anden side af gaden (altså i forhold til mine forældres lejlighed). Hun havde lavet lækre sandwichs med laks og kylling, og bagefter var der kaffe og småkager, sikke en luksus. Specielt når man ikke har så mange penge at gå på cafe for. Billedet nede i hjørnet var Solsikke der tabte et stykke laks, men så greb skabet det lige ;)

Nu står den på familieaften, min mor står og laver mad, min søster og nevø er her, kæresten er på vej og min svoger og min far kommer nok også snart.

1 kommentar:

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.