Sider


mandag den 7. september 2009

Når jeg engang...

...bliver gravid (om laaang tid), vil jeg meget gerne se lige så godt ud som min veninde. Jeg synes, hun har set ret cool ud de gange, jeg har set hende. Hendes stil er realistisk, for selvom man gerne vil se godt ud, så må komfort vist være første prioritet, når der er 7 uger til termin. Jeg har set kendisser rende rundt med tårnhøje stilletter og stamme kjoler, og selvom jeg ikke har prøvet det, så ved jeg, at det ville være helt urealistisk for mig. Så mit gravide stilikon bliver helt sikkert min veninde. Men lige nu er det ikke så aktuelt ;)



PS.På billedet til venstre blæser det, så toppen ser lidt sjov ud.

PPS. Jeg glæder mig meget til lille William/Felix kommer ud!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.