Sider


tirsdag den 20. oktober 2009

Skal - skal ikke

Som jeg skrev forleden står disse ballerinaer fra ASOS på min ønskeliste. De var endda sat ned til £9. I dag skulle jeg lige kigge på dem igen og så var de sat ned til sølle £5. Jeg er meget tæt på at købe dem, men nu har jeg lige kastet 200kr efter en kjole fra H&M i dag. Desuden virker det lidt fjollet at betale mere i porto, end skoene har kostet. Sidst men ikke mindst kan jeg ikke komme på, hvornår jeg skulle bruge dem, andet end som hjemmesko, og det virker lidt fjollet.Med andre ord - Jeg vil helt vildt gerne have disse ballerinaer.


Forresten sidder jeg og læser til eksamen. Så derfor sker her ikke så meget.





Billeder fra asos.com


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.