Sider


søndag den 6. december 2009

Tip: Smuttur til Berlin

Jeg tvivlerbpå, jeg selv får brugt dette tilbud, men det kan jo være, der sidder nogen derude og har fri 2. februar og gerne vil lidt til Berlin. Lige nu har Easyjet flybilletter til København-Berlin til 114kr og Berlin-København 94kr. Den 2. februar er der endda ledige sæder begge veje, således at man tager lander i Berlin kl 9.25 og skal med et fly tilbage kl. 19.55. Hvis man kan tjekke ind online (det tror jeg næsten man kan) giver det en hel de timer i Berlin.
Man skal lige lægge et gebyr på 70kr oveni de 208kr, flybiletten retur koster, men det er et fast gebyr, så hvis man er flere, deler man det. Det er altså en hel del billigere (og hurtigere) at tage til Berlin, end det er at tage til Århus, hvis man bor i Kbh. Man kan selvfølgelig også overnatte der og tage nogle flere dage. Men det er da et sjovt alternativ til en shoppedag i Malmø.

2 kommentarer:

  1. Det er også en cool by! Vi har været der et par gange :)

    //Rejselyst

    SvarSlet
  2. Åh, jeg ville så gerne, men det passer bare dårlig lige der. Men jeg har på fornemmelsen at jeg kommer afsted inden sommer.

    - Vibeke

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.