Sider


onsdag den 6. januar 2010

Et stjernearmbånd måske?

Ja ja, jeg har skrevet en del om min fine stjernehalskæde, men den er virkelig gået hen og blevet yndlingshalskæden. Nu går jeg så og overvejer, om jeg ikke skal have et matchende armbånd, i stil med det jeg har forsøgt at lave med min halskæde på billederne under. Egentlig kunne jeg også godt tænke mig en halskæde mere... Jeg må vist igang med at hamstre stjerner, men 20 stjerner for $1 er vist til at klare. Generelt har jeg den vilde lyst til DIY smykker, fordi halskæden var så nem og hurtig at lave.





2 kommentarer:

  1. Tror det kunne blive et ret fedt armbånd også :)

    SvarSlet
  2. Riikesimone, Tak, jeg tror, jeg gør det :)

    - Vibeke

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.