Sider


søndag den 21. februar 2010

Kunst og burger




I dag har kæresten været på ARoS og set både Sense City, Yes is more ( begge 2. gang for mit vedkommende) samt Jakob Holdts "Tro, Håb og Kærlighed". Jeg er egenlig ret vild med kuglebanen af Jeppe Hein, den giver også en god dynamik og liv på udstillingen, men den kan også være lidt i vejen og distraherende. Jeg ved ikke rigtig, om den er blivende. Det var sidste dag for Sense City og Yes is more. Det var rigtig hyggeligt, men i går sad vi og så film til kl 3, og hele dagen har jeg bare været så træt og der er lidt zombie over mig. Efterfølgende var vi et smut på Burger King, da jeg udover søvn også var i underskud af mad. Det har bare været så meget søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.