Sider


tirsdag den 9. februar 2010

Se Sonia Rykiels kollektion for H&M samt priser.

Nu kan man kigge tøj og priser fra 2. del af Sonia Rykiel pour H&M's kollektioen på H&M's hjemmeside. Det er egentlig nogle fine ting, men der er ikke rigtig noget jeg skal have, måske lige nedenstående tørklæde, men I kommer ikke til at mig stresse d. 20. Priserne er også fornuftige nok, men jeg ville vente de 5 uger og se, om priserne ikke bliver sat ned, medmindre der selvfølgelig er noget, man bare ikke kan undvære. Tørklædet står i 179kr

Billede fra hm.com

4 kommentarer:

  1. Enig kollektion er virkelig fin.

    SvarSlet
  2. ved I om de sorte plateau-sko også kan købes? er blevet helt forelsket i dem, og må have fat i dem.

    SvarSlet
  3. Louise: ja, det kan du også se på deres side, de kommer til at koste 399,-, der er også en pink version

    - Vibeke

    SvarSlet
  4. Ok juhu! mange tak, dem skal jeg da helt sikkert have fat i!

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.