Sider


tirsdag den 30. marts 2010

Påske

I dag tager jeg ned til mine forældres sommerhus, hvor jeg skal hygge sammen med dem og min søster, svorger og nevø i påsken. Jeg glæder mig meget, selvom jeg kommer til at savne min kæreste meget, da han tager hjem til sin familie. Det skal nu nok blive hyggeligt, min søster og jeg har planer om at puste og male æg (forhåbentlig vil min nevø også være med), der skal gåes lange ture, spises lækker mad, læses i min nye bog og så bliver der nok også tid til at blogge. Lammet på billedet er fra i sommers, det kunne måske være, der også var et lille påskelam dernede nu? Jeg er ihvertfald sikker på, at der hopper nogle påskeharer rundt. God påske!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.