Sider


onsdag den 21. april 2010

Udsalg hos Topshop og H&M

Ja, det ser ud som om at Topshop er ved at starte deres midseason sale, ligesom omkring jul så lægger de lidt ind ad gangen, lige nu er der smykker, sko, undertøj og vente tøj. En del er dog allerede udsolgt, men de to par sko nedenunder fåes ihvertfald stadig i str 38 og 39. Jeg vil anbefale at holde øje med udsalget, de næste par dage, hvis du har planer om at købe noget derfra. Skræmmende nok drømte jeg i nat, at der var udsalg hos topshop, det må være den der 6. udsalgssans ;)

Nå men, derudover har H&M sat Sonia Rykiel pour H&M mere ned, nedenstående kjole koster fx 174,50kr nu (dvs halv pris). Det er stadig billigere i forretningerne, hvis du kan finde det der. Til sidst så jeg også lige at ruskindsvesten er sat ned til 399kr, hvis nogen skulle være interesseret. Jeg håber pailletjakken følger trop

EDIT: ja og hvis du køber noget i H&Ms webshop, der ikke er på udsalg, kan du jo bruge koden 8796 og få 25% på en enkel vare


Billede fra shop.hm.com - topshop.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.