Sider


tirsdag den 20. april 2010

H&Ms udsalg altså...

Jeg forstår ikke altid H&Ms udsalg. I starten af februar købte jeg disse fine sko på udsalg til 30kr i H&M, og i dag så jeg dem så stå på hylden til fuld pris (250kr). Det er sket før, nogle varer (evt i forskellige farver) kommer hver sæson, og så kommer de på udsalg, når den nye sæson starter. Det virker lidt mærkeligt, at de for 2½ måned siden havde så travlt med at komme af med skoene, at de bliver sat næsten 90% ned, og nu står de der så til fuld pris som nye sommervarer.  

2 kommentarer:

  1. Hehe, hvor har du ret... Men så længe, at du har fået dem billigst, så er det jo godt! ;o) Det er jo altid surt, når man har købt en given vare til en fuld pris, hvorefter man så finder den selv samme vare på udsalg (og dermed med en væsentlig reduceret pris)...

    SvarSlet
  2. Ja, det er rigtigt jeg bliver bare ærgerlig på andres vegne. Jeg holder ofte øje med hvad tingene koster i de forskellige H&M'er, for at undgå det :)

    - Vibeke

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.