Sider


lørdag den 21. august 2010

Hjem til Århus...

I morgen vender jeg for alvor snuden mod Århus, og så er ferien også slut, men først skal jeg lige pakke alle mine ting, som jeg stoppede ned i nogle tasker for snart 2 måneder siden. Sikke et rod, jeg skal helt sikkert bruge mandagen på at få vasket tøj og lære Århus at kende igen. Og sikken en velkomst jeg får, forurenet drikkevand (http://www.aarhusvand.dk/) lige i hovedet, tak. Så kan man da lige lære koge vandet to gange, før man børster tænder i det. Nå, skal vist bare være glad for, at man ikke bor i Pakistan. 

Jeg har ellers været til fødselsdag i dag med bådtur på Fure sø, Elvis og trylleri. Det var super hyggeligt og sjovt, men det var også en lang dag på 8 timer og nu skal jeg så bare tage mig sammen til at få pakket jo. Det er bare så meget sjovere at pakke, når man rejser afsted end når man skal hjem igen. Billedet viser lidt af det, der skal stoppes ned i tasker - det meste er vasketøj, og jeg tror næsten ikke, jeg gider lægge det pænt sammen. Til gengæld bliver det rigtig dejligt at komme hjem til lejligheden og klædeskabet og min elskede dyne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.