Sider


søndag den 31. oktober 2010

Dekadent

Jeg synes, disse sko fra Miss Selfridge er ret dekadente med mørkerød fløjl og glittersten. Dem kunne jeg godt tænke mig, men øhm, jeg skal ikke lige have flere sko lige nu. Jeg bliver nok også ret optaget af dem, der forhåbentlig kommer i starten af næste uge.

Ærgerligt at min ikke kan få dem i en fysisk butik her i Danmark, så kunne jeg have ønsket mig  dem i julegave. Det er forresten ikke mig, der er tidlig ude, men min søster har altså afkrævet ønskeliste, og indtil videre er jeg kun kommet på tre ting, hvor af to af dem er gavekort, og det synes jeg er så kedeligt. Hvad ønsker du dig? Det er forresten første gang, at jeg ønsker mig lidt praktiske ting, selvom jeg synes praktiske gaver er noget af det kedeligste...


Billede fra missselfridge.com

2 kommentarer:

  1. Dem har jeg også kig på. De er så lækre og elegante, men de kommer nok desværre ikke hjem til mig (med mindre der er en venlig sjæl der forære mig dem til jul), da månedens skokøb allerede er planlagt.

    SvarSlet
  2. Anna: jeg skal bare ikke købe flere sko,hverken denne måned eller de næste, men man har jo lov at drømme ;)

    - Vibeke

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.