Sider


onsdag den 27. oktober 2010

Røde sko og en fin t-shirt

Åh, selvom jeg endnu ikke rigtig føler mig sikker på, at skoene rent faktisk kommer (brændt barn skyr ilden), kan jeg ikke lade være at tænke på, hvordan jeg kan bruge dem, og noget med sort og hvid og små røde detajler ville helt sikkert være et godt bud. Forresten er t-shirten ikke fed? Jeg er ret vild med den, den er fra Gina Tricot og koster 79kr, og den skal jeg kigge nærmere på. Bæltet er fra Asos, strømpebukser og nederdel fra H&M og sko fra Topshop.

Billeder fra asos.com - shop.hm.com - ginatricot.com - topshop.com


4 kommentarer:

  1. Ihh, jeg elsker de sko. De er godt nok flotte!
    Og endnu flottere i rød end creme, selvom dem i creme (eller hvad farve var de?) var lidt nemmere at bruge.
    T-shirten er ret sød :D
    Men tror måske at de sko skal matches med en lidt mere edgy overdel, for at de får det helt rigtige lækre fashionlook - tror at T-shirten er lidt FOR sød til dem :)

    - Sarah.

    SvarSlet
  2. Enig med Sarah. Skoene er virkelig lækre i rød, men der skal noget mere råt til. Måske læder?

    Jeg er vild med t-shirten, den kunne godt bo hjemme hos mig :)

    SvarSlet
  3. det ser rigtig lækkert ud! er vild med kombien sort, hvid rød.

    SvarSlet
  4. Sarah + Mille: Hmm tja, jeg er helt åbent for ideer, selvom jeg nu også er fan af det søde.

    Betina: He, ja det er vist ingen overraskelse ;)

    - Vibeke

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.