Sider


torsdag den 2. december 2010

Bag låge nr. 2

Så er det tid til julekalenderen :) Jeg må dog i dag imdrømme, at jeg ikke har haft så meget tid idag, men den kan heller ikke være lige vildt hver dag. Og bag låge nummer to gemmer sig...



Røde sløjfer! Det virker simpelt, og det er det også, men det virker, og det er instant juleeffekt. Smart hvis man ikke har mange penge eller meget tid at jule med. Smæk noget rødt silkebånd om ting og sager i nogle fine sløjfer, og så er du langt. Som du kan, se kan man få meget for under en ti'er. Jeg har tidligere lavet juledekorationer med en klump ler, et lys, noget gran og så en masse små røde sløjfer. Det ser julet ud, men også ret enkel,t og det kræver hverken den store fantasi eller kreativitet. Nem og billig jul, hurra! H&M har tilsyneladende også brugt tricket, sokkerne er købt i dag til 39,95, og de er dejlig varme (og lyserøde!).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.