Sider


lørdag den 4. december 2010

Bag låge nr. 3

Øv, jeg havde sat blogger til at udgive dette indlæg i går, det bliver jo ikke rigtig en julekalender, hvis der ikke bliver åbnet en låge hver dag. Nå men i går var det jo fredag og stor julefrokostdag og bag låge nr. 3 var...


Last Christmas med Wham. Ja, man er lidt træt af den allerede, men på den anden side, så kommer jeg alligevel i julefeststemning, når jeg hører den, og det er jo perfekt til alle de julefrokoster, der kommer det næsten stykke tid. Man kan jo ikke have en jul uden. Desuden er youtube jo fyldt med de gamle grimme 80'er julesange, samt de nyere rockede udgaver.


1 kommentar:

  1. Hehe, hvor hyggeligt med sådan en kalender... Og det ville jo ikke være jul uden Wham! *SS*
    /Maria.

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.