Sider


søndag den 23. januar 2011

Forårsstøvler

Jeg er ret vild med disse ankelstøvler fra Topshop. Jeg synes de er 70'er cool, og 70'erne bliver jo en af de store tendenser her til foråret og sommeren. Derudover er jeg vist begyndt at drømme om forår, og selvom jeg ikke vil give slip på alt det sorte, så er det meget rart med nogle andre farver, specielt til fodtøjet (men de findes altså også i sorte). Jeg kommer dog lidt til at tænke på et par støvler, min far havde, da han var ung, hvilket måske ikke er helt godt. Dem må jeg lige vise jer, når jeg flytter midlertidigt hjem til mine forældre om en uges tid.

Billede fra topshop.com

4 kommentarer:

  1. Om de ligner din fars gamle støvler eller ej, så er de i hvert fald rigtig fine og perfekte til foråret! :-)
    - http://scentoffashion.wordpress.com

    SvarSlet
  2. Camilla: ja, det er jo sandt :)

    - Vibeke

    SvarSlet
  3. Jeg synes også, de er super cool! Jeg er helt vild med farven, den er rigtig fin:)

    SvarSlet
  4. De er mega cool! Dog ville jeg vælge den sorte, er ikke så vild med farven :-)

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.