Sider


torsdag den 6. januar 2011

Overvejer...

Jeg har overvejet denne fine læderclutch (taske, pose eller hvad man nu skal kalde den) før, og jeg så den rigtigt, da jeg var i Berlin i november, hvilket bestemt ikke gjorde mig mindre interesseret, den er så fed! Nu har American Apparel lige været så venlige at smide en 30% rabatkode efter mig, så nu overvejer rigtig meget, om jeg skal købe en, og i så fald om det skal være den mellem (50€ uden rabat) eller den store (66€ uden rabat), og om den skal være sort, gråbrun, lysebrun eller mørkebrun(kun den store, intet billede desværre). Rabatkoden udløber i morgen, så jeg skal til at beslutte mig. Desværre er koden personlig, så jeg ikke lige dele den med jer, men denne koden skulle give 20% : EUFF30M893KRTN8

Hvilken ville I vælge? 

Billede fra americanapparel.com

3 kommentarer:

  1. Jeg er så bitter over at der ikke er en sort i ruskind :( Men den i "stone" er så fin!

    SvarSlet
  2. Har selv kigget på disse et utal af gange :) min konklusion er altid at den store altså er for "stor" og upraktisk, men smuk er de begge!

    SvarSlet
  3. June: det kunne også være fint, men jeg tror det ville blive for upraktisk for mig.

    MoreIsLess: hmm, ja det er jo også det jeg har tænkt, men den er jo så fin :)

    - Vibeke

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.