Sider


torsdag den 13. januar 2011

Ruskindsshorts og rabatkoder

Jeg er stadig lidt vild med de kamelfarvede ruskindsshorts, og jeg kunne rigtig godt se dem sammen med nedenstående, jeg har allerede de fleste af tingene, ihvertfald noget der ligner, pånær den leoplettede clutch og den røde og så selvfølgelig shortsene. Jeg stødte endda lige på en 10% rabatkode til Dorothy Perkins, og når de i forvejen er sat ned med 10% ekstra, betyder det at, de kommer ned og koste £16,20 (ca 145kr).  Når vi er ved rabatkoder så kan er der faktisk også rabatkoder til de andre ting:

Dorothy Perkins 10% DPWEL10
Topshop + Miss Selfridge 10% Nuskoderne: 000110204396821 eller 000110204006800
Asos: 10% SWS2012FA
H&M 10% 8931 eller 25% på en enkel vare 8964



Jakke fra Topshop £79 - Skjorte fra Miss Selfridge £32 - Halskæde fra Asos £8 - Clutch fra H&M 79,95kr - Shorts fra Dorothy Perkins £20 - Laksko fra Asos £25 - Strømpebukser fra H&M 79,95kr


Billede fra asos.com - topshop.com - dorothyperkins.com - missselfridge.com - shop.hm.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.