Sider


torsdag den 10. februar 2011

30 for 30: Dag 9

Så kom det, det sidste billede fra mit gamle værelse hjemme hos mine forældre. Det er så mystisk at jeg ikke skal hjem på weekend mere, om lidt er jeg bare nogle opgange væk. Lækkert. Jeg glæder mig til at have alle mine ting samlet på et sted igen, jeg har glemt et bælte jeg havde planlagt at have på til denne kjole, men det kunne jeg så ikke. Jeg er jo ellers meget glad for bælter i taljen - næsten lige så glad for dem som jeg er for sorte kjoler. Nu vil jeg få odnet det gulv, og bagefter har jeg en hed drøm om noget nattøj, noget chokoladeis og noget afslapning  - uh jeg er vild! Dagens pris kommer på senere.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.