Sider


torsdag den 17. februar 2011

Årets H&M Fashion against aids

Så er det ved at være tid til at H&M sender deres FAA ud, eller det kommer først i butikkerne d. 26. april, men billederne er her nu. Jeg tror dog ikke, jeg kommer til at vente med spænding, for denne kollektion siger mig meget lidt, den bliver nemlig beskrevet som sporty og unisex og det er jeg vist ikke rigtig. Farverne er også meget langt fra mig buksedraget kan bla. også fåes i orange, der er sådan lidt vasket, og så er det simpelthen de samme designs til både drenge og piger kun med få ændringer. Det nederste billede er et par eksempler på hvad man kan finde. 

Det eneste jeg er interesseret i er tilbehøret, der kan jeg så også være med, for jeg er ret vild med de transparente plastiktasker, og når både net og clutch koster 79,95kr, så er jeg ret sikker på jeg ender med en af dem - hvis ikke begge. Meget fine. Læderpungen kommer til at stå i 69,95kr og den eneste t-shirt jeg kkunne overveje står i 179kr.

Selvom jeg ikke kan lide kollektionen, så synes jeg det er fint at H&M laver sådan en kampagne hvert år, og når 25% går til bekæmpelsen af HIV og AIDS så ville jeg gerne støtte det, det bliver dog kun med tilbehøret i år.





Billeder fra H&M

1 kommentar:

  1. i hvilke forretninger kommer kollektionen :D ?
    altså, er det alle h&m der får den?

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.