Sider


tirsdag den 22. februar 2011

Ikea-shopping

Så fik vi lige rundet lige Ikea igen, og jeg fik hapset et styk plastikstol til 149kr. Den hedder Ikea PS Vågö og er oprindelig fra 1998, men nu er den sat i produktion igen og kan fåes i sort, hvid og grøn. Man kan ikke set den på den danske hjemmeside endnu, men den amerikanske viser den her, og den var at finde i Gentofte. Jeg fik ikke lige fjernet alle fedtfingrene efter at have båret rundt på den, men den er altså ret fint. Jeg overvejer lidt, om den skal have et fåreskind eller om det bliver lidt kliche. Nu har fatboyen ihvertfald fået en ven. Jeg fik også købt ind til et mini wannabe-walk-in, som jeg nok skal vise, når det er sat op.

billede: eget samt ikea.com

3 kommentarer:

  1. Nøøøøj har de fået den igen!! Vi var på udkig efter den for nogle år siden, mon der har været så meget efterspørgsel på den at de simpelthen er endt med at producere den igen? :)

    SvarSlet
  2. Jeg har også kigget på den ! Men forlod den igen, da det jo egentlig er en slags havestol.. Men tror nu stadig at den vil være rigtig flot med et fåreskind ! Åh jeg må drømme lidt om den igen ! :)

    SvarSlet
  3. Hvordan er den at sidde i? Altså, sådan afslappet dejlig eller? For den er godt nok fin da! :)

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.