Sider


torsdag den 10. marts 2011

Ugens budgetfund: Silkeskjorte


Jeg har besluttet mig at lave et nyt fast indslag her på bloggen som hedder "Ugens budgetfund". Overskriften forklarer vist stort set konceptet, men altså hver torsdag vil jeg komme med et budgetfund, jeg er faldet over i løbet af ugen, som jeg synes er ekstra godt. Denne uges budgetfund er en silkeskjorte fra Vero Moda sat ned til 79kr på Nelly.com, hvor der lige nu har gratis fragt. Du kan finde den her samt i gammel rosa her.

Og så ikke et ord mere om at der er lidt stille på bloggen, det er så kedeligt.

9 kommentarer:

  1. Wauw, det var billigt (: Jeg fik også engang hapset mig en silkeskjorte til 20(!) kr. i Bilka, hø hø. Jeg hapsede den bare, fordi den var pœn, bagefter opdagede jeg så, hvad den var lavet af og sat ned fra. Lidt af et kup ;)

    SvarSlet
  2. Indlæg lige efter mit hoved, glæder mig allerede til næste torsdag :)

    SvarSlet
  3. Stine: det lyder som et godt køb ;) Man kan finde guld i supermarkeder.

    J'adore: nemlig :)

    Anonym: tak, det lyder godt :)

    - Vibeke

    SvarSlet
  4. Ja super godt tiltag Vibeke!
    Det er virkelig super, og det er indlæg som disse der gør at blogsfæren stadig vokser og lever, for dét her kunne blade etc. ikke tilbyde ;-)

    Glæder mig også til næste tilbud!
    Og det her er da virkelig super, ærgeligt der ikke var nogen x-small tilbage nu, da jeg havde tid til at bestille :-( Men sådan er det jo med gode tilbud ;-)

    Vh Michelle
    MichellesModeslam.blogspot.ocm

    SvarSlet
  5. Ups. Du er altså et farligt bekendtskab, Vibeke!

    SvarSlet
  6. Michelle: Tusind tak, og ja, det er netop hvad en blog kan.

    Malene: hehe, ja det er heller ikke nemt at være mig ;)

    - Vibeke

    SvarSlet
  7. Ih, jeg har den skjorte og har givet 300 kr for den! Overvejer dog om jeg nu skal have den i den anden farve også?
    Den er super lækker, men lidt "løs" i stoffet, så det kommer nemt små huller i, hvis der bliver trukket i den eller lignende...

    SvarSlet
  8. Anonym: Øv, men ja så kunne man jo tage den i den anden farve. Jeg kunne ikke holde fingrene væk, og synes også den er rigtig lækker. Tak for anmeldelse, så vil jeg være forsigtig.

    - Vibeke

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.