Sider


mandag den 27. juni 2011

Lidt mere udsalgskøb

Mit andet udsalgskøb, til fejring af at mine eksamener, er overstået er disse fine sko fra Topshop. Jeg har luret på dem så mange gange, og da udsalget startede, hapsede jeg dem til £20. De er så behagelige at have på, og fordi hælen ikke er højere, er de super nemme at gå i. Jeg vaklede lidt mellem disse lyserøde og så de gule, men jeg er rigtig glad for farven, som nok minder mest om de to nederste. Jeg gad dog også godt have et par i gule også, hvis de dukkede op.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.